Saturday, June 18, 2011

විරහව හා ගීතය...

මේක ටිකක් වෙනස විදියකට ලියන්න හිතුනා..ලියල ඉවර කරන්නනම් බැරි තරන්ම ලොකු පරාසයක පැතිරුනු දෙයක් මේක.ඒත් ලියල බලමු.....ආදරය සුන්දරයි වගේම විරහව දුක්බරයි..අදරණීය ගීත වගේම ඊටත් වැඩියෙන් ලියවිල තියෙන්නෙ විරහ ගීත .ඉතින් මම හිතුව ඒ ගැන මට හිතෙන දෙවල් ටිකක් ලියන්න

රන් තාරකාවන් දිලෙන රැයේ
සේපලිකා මල් පිපෙන රැයේ..
හදවතට ලන් වෙන්න කාටත් හොරා
සිහිනයක දැවටී වෙලී ............
මෙන්න මේ ගීතයේ අන්තිම පද කිහිපය හදවතට ගොඩක් දනෙන විදියට ඉවර කරල තියනවා

මා උන්නෙ දොර කවුළු හැරදා තියා
ඔබෙ සුවද ඒ යැයි කියා
නිදි නොමති නෙත් අගට කදුලක් තියා
මුලු රෑම ගෙවිලා ගියා....

මම හිතන්නෙ අදරයක ඇති සුන්දරම දෙය බලපොරොත්තුව...ඉතින් මේ, කවදම හරි නැවතත් පැමිණේව් යන ඒ බලාපොරොත්තුව හිතේ තියාගෙන දුකෙන් ඉන්න තරුණයෙක්..

තවත් සමහර අය අදරයෙන් දුක් විදිනවා වෙන්වීමට හේතුවක් හිතාගන්නත් බැරුව..එහෙම හේතුවක්වත් නොකියා දාල ගියාම මෙන්න මේ වගේ ගීතත් ලියවෙනවා.

සිනාසෙන්න මට ලොවට පෙනෙන්නට
දෙන්න ඔබේ එක සිනා පොදක්
හඩා වැටෙන්නට ලොවට හොරෙන් මට
දෙන්න අපේ මතකයෙන් බිදක්....
කතා කරන්නට අප ගැන බිඳුවක්
අප ගැන අසනා අයට ඉතින්
කියා දෙන්න මට මා හැර ගිය සැටි
තාමත් ඒ ගැන දන්නෑ මo.....

ඉතින් බලන්න ආදරයක් කොයිතරන් වේදනවක් වෙලද?ඇත්තටම එකම එක සිනාවක්,වචනයක් ලොකු සැනසීමක් වෙවී මේ තරම් ආදරයකින් දඩුවම් විදින ඇයට.

ටික කලක සිටන් මා අමතක වන බව දනුනා
අද මට නොදැනිම මා දෙනෙතට කදුලු පිරෙනවා
පිපි මලක් කෙලෙස මහ වන මැද පරවී යනවා
ලන් වී සිටි ඔබ මාගෙන් ඈතට ඉගිලෙනවා....  ..

මේ ගීතයෙත් හැම වචනයකම හැන්ගිලා තියෙන්නේ දුක...ලන් වෙලා හිටිය කෙනෙක් ඈත් උනාම දරාගන්න බැරුව,ඒ දුක මේ වගේ පද ටිකක් වෙලා ලස්සන වෙලා

මා ඔබ ගැන අහිතක් නොසිතමි මින් කිසිදාක
ඔබ තුටින් සිටීනම් මට සැපතකි හැමදාක......

ඇත්තටම මේ පද කිහිපය කොයිතරන් ලස්සනද!!
කවදාවත්ම අවoක ආදරයක් වෛරයකින් අවසාන වෙන්නේ නෑ...තම්න්ට නොලැබුනත් එයා කොහේ හරි හොඳින් ඉන්නවනම් ඒක තමා තමන්ට ලැබෙන සතුට කියල බාරගන්නවා....


ඒත් මම මේ පද කිහිපය ගැනනම් කැමත්තක් නෑ

ආදරයක ඇති වේදනාව දැනුනවුදාක
සිහිවෙයිද මගේ සොදුරියෙ බිඳුවක් යලි මතක..

කවදාවත්ම තමා විරහවෙන් වින්ද දුක කාටවත්ම විදින්න නොලැබේවා කියා අවසානයේ කියවුනිනම් ඒක මීට වඩා හොදයි කියල මට හිතෙනවා..

සුදු ඇදගෙන සඳ ඇවිදින් දුර කදු මුදුනට
රිදවනු සිත ගෙනයයි කදුලැළි ගo ඉවුරට
ඔබ ආ හැටි සමුගන්නට අවසන් හැන්දෑවක
ඒ ගo ඉවුරට.....

බාධක බිඳ නුඹ ජයගන්නට බැරිවුනි මට
ඇයිදැයි දොස් පවරන සඳ සිත
නුඹෙ වරදද මගෙ වරදද මා දන්නේ නැත

සුදු ඇදගෙන....

නුඹ මා ලොව කලුවර කර පැන ගිය පළියට
කෙලෙසක දොස් පවරමි නුඹ හට
කිසි කෙනෙකු නොදුන් ආදරයක් නුඹ මට දුන් කොට...

මේ ගීතයත් කොයිතරන් සුන්දර විදියට ගෙතිල තියනවද.මුළු ගීතයම පුරාවටම ආදරයේ වෙන්වීම දරගෙන තනිවම තමා තමන්ටම හුදකලවට අඩගසාගන්නවා

මහා මෙරක් ලෙස ඔබ ගැන සිතුවෙමි
වැලි කැටයක් ලෙස ඔබ මා ගැන සිතුවේ
ජිවිතයම ලෙස මා පැතු දේ
එක මොහොතක් විය ඔබ හමුවේ............

කොතරම් ආදරයක් තිබුනත් එක මොහොතකින් ආදරය නැති වෙලා යන්න පුළුවන්ද? එහෙම නැති වෙලා යනවද?අනේ මන්ද............


නෙතට උළෙලක් විය එදා ඔබ
කදුලු බිදුවක් වුව මෙදා
මේ තරම් සිත පාරවන්නේ
මගෙන් වරදක් වුනිද මන්දා.........

මේ තරන් දකින්න ආස කල ආදරයක් අද දුකක් වෙලා හිත පාරනකොට ඒක දරගන්න බැරි වුනම මෙහෙම ගීත ලියවෙනවා.වරද කා අතේ උනත් අන්තිමට විදවන්නෙ තනි වෙන කෙනා..

අදත් එදා මෙන් බලා හිඳී
මගෙ ලොවට ඔබ වඩින තුරා.

මොන දේ කොහොම වුනත් ආදරයක වේදනව නැවත නැවත අලුත් වෙනකොට ඒක මුලු ජිවිතියම එපා කරවන තරමටම අසරන කරන බව මෙන්න මේ ගීතයෙන් ලියල තියනවා.ඒ වගේම තනි වෙන කෙනා කොයිතරන්ම අලුත් වෙන ආදරයෙන් දුක් විදිනවද??

අපි ආයෙත් හමු නොවුනානම්
ඉස්සර දවසක මිය ගිය සෙනෙහස
යළි ඉපදී මා හද හඬවන්නට
අපි ආයෙත් හමු නොවුනානම්...

ඔබ නාදුනනා විරහ වේදනා
පෙර දා වින්දේ මා පමණී
හුඟ කලකින් හමුවී සෝ ලතැවුල්
අදත් විඩින්නේ මා පමණයි


අපි ආයෙත් හමු නොවුනානම්...


සමුගන්නටනම් අහිමි ආදරෙන්
ආයෙත් ඇයි අප හමුවන්නේ
ආදරයේ කදුලින් මිය යන්නද
ජීවිත ඉරනම විසදෙන්නේ

මොන දේ කොහොම ගීතයට නැගුනත් ආදරය කටවත්ම වේදනවක් නොගෙනවනම් කියල මේව කියවනකොට හිතනවා.
ඒ වගෙම මේ විරහ ගීත කොයිතරන් ලස්සනට හැඩ වෙලා තිබ්බත් ඒවා ඇතුලේ තියෙන්නෙ දුක වේදනව..
විරහව නැති ගීත ලෝකයක් මැවෙන්නනම් හැම ආදරයක්ම සතුටින් කෙල්වර වෙන්න ඕන..එසේ වෙවා!!!!

2 comments:

  1. නියමෙටම ලියලා තියනවා..පුද්ගලික අත්දැකීමක්ද මන්දා...

    ReplyDelete